Αρχική > Βυζαντινή Μουσική > Η αγάπη μου για την Βυζαντινή Μουσική

Η αγάπη μου για την Βυζαντινή Μουσική

Νοέμβριος 20, 2011 Σχολιάστε Go to comments

Μ’ αρέσει η Βυζαντινή Μουσική. Ιδίως ο Πρώτος ήχος και ο Πλάγιος του Πρώτου είναι οι αγαπημένοι μου. Μετά ακολουθεί ο Τρίτος ήχος. Στην συνέχεια ο Τέταρτος ήχος εκ του Γα.

Την θεωρώ κορυφαία. Αν υπήρχε ενορχήστρωση των αργών κομματιών (π.χ. χερουβικά, κοινωνικά) πιστεύω ότι θα ήταν συγκρίσιμα με τις σπουδαιότερες συμφωνίες του Μοτζαρτ και του Μπετόβεν. Αλλά αυτό είναι μια σκέψη, μια εικασία η οποία ίσως να ισχύει αλλά δεν έχω τις γνώσεις να το αποδείξω. Δεν έχω καν επαρκείς γνώσεις στην Βυζαντινή.

Με στεναχωρούν οι ψάλτες. Ίσως και εγώ να στεναχωρώ τους άλλους όποτε και όταν ψέλνω.

Για πολλούς λόγους. Δεν ψέλνουν με μεράκι, με χαρά.  Μερικές φορές τραγουδούν αντί να ψέλνουν. Είναι επαγγελματίες. Μερικοί οι ελάχιστοι από όσους γνωρίζω ψέλνουν και για τα χρήματα. Δεν μ αρέσει ο επαγγελματισμός. Ενδιαφέρον έχει και η χιουμουριστική (για κλάματα είναι) ανάρτηση «Το εγχειρίδιο του κακού ψάλτη».

.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

