Αρχική > Βυζαντινή Μουσική, Εκκλησία, Ποίηση > Ο Αγαπημένος μου Ποιητής

Ο Αγαπημένος μου Ποιητής

Δεκεμβρίου 20, 2011 Σχολιάστε Go to comments

Ο αγαπημένος μου ποιητής δεν έχει πάρει Nobel.

Δεν είναι τόσο γνωστός, δεν είναι και άγνωστος!

Δεν είναι σύγχρονος. «Ελληνοσύρο μάγο» τον αποκάλεσε ο Ελύτης.

Είναι ο Ρωμανός ο Μελωδός!

Η ποίηση του είναι τρομερή σε θεολογία συνδυάζοντας παράλληλα ανθρωπιά, βάθος. Δύσκολα περιγράφω τι μου άρεσε.

Ένα έχω να πω την ποίηση του την Ερωτεύτηκα!

Επίκαιρα Δείγματα της Ποίησης μπορείτε να βρείτε εδώ και εδώ! Σας προτείνω το βιβλίο του π. Ανανία Κουστένη που έχει κάνει τρομερή μετάφραση

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

