Αρχική > Εκπαίδευση, Εκκλησία > Η Συνοδικότητα στην Διαμόρφωση του Αναλυτικού Προγράμματος: Μια Πρόταση

Η Συνοδικότητα στην Διαμόρφωση του Αναλυτικού Προγράμματος: Μια Πρόταση

Ιανουαρίου 7, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Η παρακάτω εργασία εκπονήθηκε από μένα στα πλαίσια του μεταπτυχιακού μαθήματος Εκπαιδευτική Πολιτική της κ. Αμαλίας Υφαντή στο Τμήμα ΤΕΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Πατρών

Περίληψη
Η έννοια της συνοδικότητας είναι οικεία, επειδή αποτελεί ίσως τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται αποφάσεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Με αφορμή αυτό τον συμμετοχικό τρόπο λήψης αποφάσεων ο οποίος εμφανίσθηκε από τα πρώτα βήματα της εκκλησίας, θα προσπαθήσουμε στην παρούσα εργασία να προτείνουμε ένα πλαίσιο εφαρμογής της συνοδικότητας στην εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στην λήψη αποφάσεων σχετικά με την διαμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος βασιζόμενοι σε υπάρχοντες θεσμούς όπως ο θεσμός του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του Σχολικού Συμβούλου.
Λέξεις –Κλειδιά: Αναλυτικό Πρόγραμμα, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Σχολικός Σύμβουλος, Συνοδικότητα.

Το πλήρες κείμενο είναι εδώ!

Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: