Αρχική > Εκπαίδευση, Μάθηση > Schwartz και Επιλογή Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών

Schwartz και Επιλογή Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών

Ιανουαρίου 24, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Δείτε την παρακάτω ομιλία

Κατά τον Schwartz, η πληθώρα επιλογών, μας έχει κάνει όχι πιο ελεύθερους αλλά πιο αδρανείς, όχι πιο ευτυχισμένους αλλά πιο δυσαρεστημένους.

Όσοι ασχολούμαστε με το χώρο της εκπαίδευσης ερχόμαστε αντιμέτωποι με πληθώρα εκπαιδευτικών λογισμικών, Web 2.0 εργαλείων για να τα αξιοποιήσουμε στην Εκπαιδευτική Διαδικασία.

Αλλά και γενικότερα ερχόμαστε αντιμέτωποι με το δίλημμα ποια υπηρεσία να χρησιμοποιήσω για να κάνω αυτή ή την άλλη δουλειά.

Ας επιστρέψω στην εκπαίδευση …

Για παράδειγμα στον Προγραμματισμό υπάρχει η Scratch, Logo, Microsoft Kodu κ.α.

Στα Κοινωνικά Δίκτυα υπάρχει το Twitter, το Facebook κ.α.

Για να κάνω διαγράμματα ροής, για σημειώσεις, για ….  υπάρχουν άλλα τόσα και περισσότερα.

 

Αν επιλέξουμε να πειραματιστούμε ποιο εργαλείο επιλέγουμε;

Έχει σημασία ποιο θα επιλέξουμε;

Με ποια κριτήρια επιλέγουμε;

Στα διάφορα blogs και tweets, «ειδικών» και μή που έχουν κερδίσει και βραβεία, όλα σχεδόν είναι καλά. Προτείνουν το ένα, προτείνουν το άλλο όχι απαραίτητα στην ίδια κατηγορία με το πρώτο και πάει λέγοντας.

Παραδείγματα

smart phones στην εκπαίδευση, ipad στην εκπαίδευση, εκπαιδευτικές χρήσεις του tweeterκ.ο.κ

Ο εκπαιδευτικός που νοιάζεται, που παρακολουθεί, που συμμετέχει σε Personal Learning Environments, που τον απασχολεί η επαγγελματική ανάπτυξη απορεί. Και το βασικό ερώτημα είναι ποιο εργαλείο θα επιλέξω για να αυξήσω τα μαθησιακά αποτελέσματα;

Αν υπάρχουν Εκπαιδευτικές έρευνες και μετά-έρευνες τότε έχει καλώς! Τις συμβουλευόμαστε και αποφασίζουμε εφόσον έχουμε πρόσβαση και οι οποίες δείχνουν ένα σίγουρο αποτέλεσμα και όχι αμφιταλαντευόμενο.

Αν δεν υπάρχουν τι κάνουμε αδρανούμε η πειραματιζόμαστε;

Δεν έχω απάντηση σε αυτό το ερώτημα;

Μπορεί να θέτω και λάθος την ερώτηση;

Ισως ή απάντηση να βρίσκετε στην παρακάτω ομιλία.

Ακόμα και αν είναι θέλει και αυτή μια «μετάφραση», ένα διδακτικό μετασχηματισμό, στα εκπαιδευτικά ή και τεχνολογικά δρώμενα.

Αναζητώ την απάντηση! Αν την βρείτε πρώτοι μην με ξεχάσατε.

Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: