Αρχική > 'Ερευνα, Διδασκαλία, Εκπαίδευση, Μάθηση > Ερωτηματολόγια για την Μέτρηση Στρατηγικών Μάθησης

Ερωτηματολόγια για την Μέτρηση Στρατηγικών Μάθησης

Φεβρουαρίου 7, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Τα παρακάτω ερωτηματολόγια προέρχονται από την δημοσίευση Schellings, Gonny. (2011) Applying learning strategy questionnaires: problems and possibilities Metacognition and Learning , pp. 1-19. doi:10.1007/s11409-011-9069-5 η οποία είναι διαθέσιμη εδώ!

Τα Ερωτηματολόγια είναι:

  • Approaches to Learning and Studying Inventory (ALSI, Entwistle and McCune 2004)

Entwistle, N., & McCune, V. (2004). The conceptual bases of study strategies inventories. Educational Psychology Review, 16(4), 325–346. Διαθέσιμο εδώ!

  • Approaches to Studying Inventory (ASI; Entwistle & Ramsden 1983)

Entwistle, N., & Ramsden, P. (1983). Understanding student learning. London: Croom Helm. Διαθέσιμο εδώ!

  • ASSIST: A reconceptualisation of the Approaches to Studying Inventory (Tait et al. 1998)

Tait, H., Entwistle, N. J., & McCune, V. (1998). ASSIST: A reconceptualisation of the approaches to studying inventory. In C. Rust (Ed.), Improving student learning: Improving students as learners. Oxford: Oxford Centre for Staff and Learning Development.

Διαθέσιμο εδώ! άλλα παρόμοια ερωτηματολόγια του Entwistle, N. J.  είναι το Shortened Experiences of Teaching and Learning Questionnaire το οποίο είναι διαθέσιμο εδώ! και το Experiences of Teaching and Learning Questionnaire το οποίο είναι διαθέσιμο εδώ!

  • Awareness of Independent Learning Inventory (AILI, translation of a Dutch questionnaire; Meijer et al. 2006b)

Meijer, J., Elshout-Mohr, M., Van Daalen-Kapteijns, M., Meeus, W., & Tempelaar, D. (2006b). Construction and validation of a questionnaire on metacognition. Paper presented at the Second bi-annual conference of the special interest group on Metacognition of EARLI, Cambridge

Διαθέσιμο εδώ!

  • Dynamic and Active Learning Inventory (DALI, Iran-Nejad & Chissom 1992).

Iran-Nejad, A., & Chissom, B. S. (1992). Contributions of active and dynamic selfregulation to learning. Innovative Higher Education, 17, 125–136. Διαθέσιμο εδώ!

  • Effective Study Test (Brown 1986)

Brown, W. F. (1986). Effective study test. Iowa City: ACT.

  • Index of Learning Styles (ILS, Felder & Spurlin 2005)

Felder, R. M., & Spurlin, J. (2005). Applications, reliability and validity of the index of learning styles. International Journal of Engineering Education, 21(1), 103–112

Διαθέσιμο εδώ!

  • The revised Inventory of Learning processes (ILP-R, Schmeck et al. 1991)

Schmeck, R., Geisler-Brenstein, E., & Cercy, S. P. (1991). Self-concept and learning: The revised inventory of learning processes. Educational Psychology, 11, 343–362.

Διαθέσιμο εδώ!

  • Inventaris Leerstijlen (ILS-HO, Inventory of learning styles- Higher Education, Vermunt 1992)

Vermunt, J. D. (1992). Leerstijlen en sturing van leerprocessen in het hoger onderwijs [Learning styles and regulation of learning processes in higher education]. Lisse: Swets & Zeitlinger.

  • Learning and Study Strategies Inventory (LASSI, Weinstein & Palmer 2002)

Weinstein, C. E., & Palmer, D. R. (2002). LASSI user’s manual: For those administering the learning and study strategies inventory. Clearwater: H&H Pub. Διαθέσιμο εδώ!

  • Learning Strategies Survey (Kardash & Amlund 1991)

Kardash, C. M., & Amlund, J. T. (1991). Self-reported learning strategies and learning from expository text. Contemporary Educational Psychology, 16,117–138. Διαθέσιμο εδώ!

  • Learning Style Inventory (LSI, Dunn et al. 1987)

Dunn, R., Dunn, K., & Price, G. E. (1987). Learning style inventory. Lawrence: Price Systems.

  • Learning-Style Inventory – version 3 (LSI, Kolb 1999)

Kolb, D. (1999). Learning-style inventory—version 3. Boston: Hay/McBer Training Resources Group.

Ίσως Διαθέσιμο εδώ!

  • Metacognitive Awareness Inventory (MAI, Schraw & Dennison 1994)

Schraw, G., & Dennison, R. S. (1994). Assessing metacognitive awareness. Contemporary Educational Psychology, 19, 460–475. Διαθέσιμο εδώ!

  • Metacognitive Awareness of Reading Strategies Inventory, Version 1.0 (MARSI; Mokhtari and Reichard 2002)

Mokhtari, K., & Reichard, C. (2002). Assessing students’ metacognitive awareness of reading strategies. Journal of Educational Psychology, 94(2), 249–259.

Διαθέσιμο εδώ!

  • Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ, Pintrich et al. 1993)

Pintrich, P. R., Smith, D. A. F., Garcia, T., & McKeachie, W. J. (1993). Predictive validity and reliability of the Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ). Educational and Psychological Measurement, 53, 801–813. Διαθέσιμο εδώ

Το εγχειρίδιο για το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο εδώ! και το ερωτηματολόγιο εδώ!

  • Revised Approaches to Studying Inventory (RASI, Entwistle & Tait 1995)

Entwistle, N. J., & Tait, H. (1995). The revised approaches to studying inventory. Centre for research on learning and instruction. Edinburgh: University of Edinburgh.

  • Self-Efficacy and Metacognition Learning Inventory-Science (SEMLI-S, Thomas et al. 2008)

Thomas, G. P., Anderson, D., & Nashon, S. (2008). Development of an instrument designed to investigate elements of science students’ metacognition, self-efficacy and learning processes: the SEMLI-S. International Journal of Science Education, 30, 1701–1724. Διαθέσιμο εδώ!

  • State Metacognitive Inventory (SMI, O’Neil & Abeli 1996)

O’Neil, H. F., Jr., & Abedi, J. (1996). Reliability and validity of a state metacognitive inventory: Potential for alternative assessment. Journal of Educational Research, 89(4), 234–245.

Διαθέσιμο εδώ!

  • Study Attitudes Methods Survey (Michael et al. 1988)

Michael, W. B., Michael, J. J., & Zimmerman, W. S. (1988). Study attitudes and methods survey. San Diego: EDITS.

  • The Revised two-factor Study Process Questionnaire: R-SPQ-2 F (Biggs et al. 2001)

Biggs, J., Kember, D., & Leung, D. Y. P. (2001). The revised two-factor study process questionnaire: R-SPQ2F. British Journal of Educational Psychology, 71, 133–149. Διαθέσιμο εδώ!

Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: