Αρχική > Παραμύθια > Τρέχω να προλάβω

Τρέχω να προλάβω

Φεβρουαρίου 12, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Τρέχω να προλάβω. Είχα αργήσει να ξεκινήσω. Πάντα αργούσα. Ήθελα να είμαι σίγουρος για το ταξίδι. Υπερβολικά σίγουρος. Δεν άντεχα την παραμικρή αβεβαιότητα. Σιγουρεύτηκα όμως ότι ήθελα να το κάνω αυτό το ταξίδι. Και να τώρα τρέχω. Τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Υψηλοφρονώ ότι θα με ζήλευε και ο Κεντέρης, τόσο γρήγορα που έτρεχα. Νομίζω ότι φτάνω. Λίγο ακόμα και θα είμαι εκεί.
Ακούω το τρένο να σφυρά, τον σταθμάρχη να φωνάζει. Θέλω περίπου 100 μέτρα για να φτάσω. Ο αέρας φυσά αντίθετα. Μου κόβει ταχύτητα. Οι νόμοι της φύσης είναι αμείλικτοι. Επιστρατεύω τελευταίες δυνάμεις κυρίως ψυχικές για να δώσουν δύναμη στα σάρκινα μου πόδια. Ψιθυρίζω μια προσευχή. Φτάνω. Σε 2 δεύτερα θα είμαι εκεί. Το τρένο ξεκινά. Περίμενε με!  Περίμενε με!  του ουρλιάζω! Ο θόρυβος μεγάλος για να με ακούσει ο μηχανοδηγός. Ο σταθμάρχης που με άκουσε, αδιαφόρησε. Του έγιναν ρουτίνα αυτές οι κραυγές. Αλίμονο εάν άκουγε τον καθένα και σταματούσε το τρένο.
Ο σταθμάρχης που με είδε, με λυπήθηκε έτσι λαχανιασμένο και κουρασμένο που με είδε.
Την επόμενη φορά ξεκίνα λίγο νωρίτερα μου είπε.

Κατηγορίες:Παραμύθια Ετικέτες:
  1. Φεβρουαρίου 12, 2012 στο 15:22

    Πρόλαβες τελικά;😛

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

