Αρχική > Διδασκαλία, Εκπαίδευση, Μάθηση > Πλαίσιο Σχεδιασμού Διδακτικών Δραστηριότητων με Web 2.0 εργαλεία

Πλαίσιο Σχεδιασμού Διδακτικών Δραστηριότητων με Web 2.0 εργαλεία

Μαρτίου 15, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Αξιοποιούνται οι ταξινομίες γνώσης και διδακτικών στόχων Bloom.

Ταξινομία Γνώσης:

  • Δηλωτική Γνώση (Factual knowledge)
  • Εννοιολογική Γνώση (Conceptual knowledge )
  • Διαδικαστική Γνώση (Procedural knowledge)
  • Μεταγνωστική Γνώση (Metacognitive knowledge)

Ταξινομία Διδακτικών Στόχων Bloom (αναθεωρημένη Anderson and Krathwohl, 2001)

  • Ανάκληση(Remembering)
  • Κατανοήση (Understanding)
  • Εφαρμογή (Applying) 
  • Ανάλυση (Analysing)
  • Αξιολόγηση (Evaluating)  
  • Δημιουργία (Creating)

βλέπε και Ψηφιακή Ταξινομία Διδακτικών Στόχων κατά Bloom

από το άρθρο: Matt Bower, John G. Hedberg & Andreas Kuswara (2010): A framework for Web 2.0 learning design, Educational Media International, 47:3, 177-198 http://dx.doi.org/10.1080/09523987.2010.518811

για το σχεδιασμό μαθησιακών δραστηριοτήτων Web 2.0 εργαλεία

Δείτε τον πίνακα σε μορφή doc.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. Μαρτίου 17, 2012 στο 09:12

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: