Αρχική > Διδασκαλία, Εκπαίδευση, Μάθηση > Σχόλιο στην Στόχο-Ταξινομία Bloom

Σχόλιο στην Στόχο-Ταξινομία Bloom

Μαρτίου 17, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Η Ταξινομία Διδακτικών Στόχων Bloom (αναθεωρημένη το 2001 από Anderson and Krathwohl),  είναι σε όλους που ασχολούνται με την εκπαίδευση λίγο-πολύ γνωστή και περιλαμβάνει τα παρακάτω επίπεδα που συνήθως αναπαρίστανται σε Πυραμίδα.

  • Ανάκληση(Remembering)
  • Κατανόηση (Understanding)
  • Εφαρμογή (Applying)
  • Ανάλυση (Analysing)
  • Σύνθεση (Synthesis)
  • Αξιολόγηση (Evaluating)

Η αναθεωρημένη ταξινομία σύμφωνα Anderson and Krathwohl (2001)

  • Ανάκληση(Remembering)
  • Κατανόηση (Understanding)
  • Εφαρμογή (Applying)
  • Ανάλυση (Analysing)
  • Αξιολόγηση (Evaluating)
  • Δημιουργία (Creating)

Σύμφωνα με την αναπαράσταση σε πυραμίδα προϋποτίθεται ότι για να περάσεις στο επόμενο επίπεδο απαιτείται η κατάκτηση του προηγουμένου επίπεδου. Έχουμε δηλαδή μια σειριακή επίτευξη των στόχων.

Το ερώτημα που τίθεται είναι:

Μπορούμε να πάμε στα επόμενα βήματα στόχων χωρίς τα προηγούμενα; Η απάντηση εάν κρίνω  και από την προηγούμενη ανάρτηση μου νομίζω είναι ΝΑΙ!

Το θέμα είναι ένα: Συμφέρει (μαθησιακά εννοώ) κάτι τέτοιο; Δεν ξέρω! Υποθέτω όχι! Υποθέτω ότι κτίζουμε σε σαθρά θεμέλια ή ότι κτίζουμε μια πολυκατοικία από το ρετιρέ.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: