Αρχική > Υγεία, Φιλοσοφία > Σκέψεις για την 2ημερη παραμονή μου στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας

Σκέψεις για την 2ημερη παραμονή μου στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας

Ιουνίου 26, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Χρειάστηκε να χειρουργηθώ και να νοσηλευτώ στο Νοσοκομείο λόγω κατάγματος στο αριστερό χέρι μου. Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό με φρόντισε άψογα, γεγονός απρόσμενο αν θεωρήσεις αληθινά αυτά που αναφέρουν κατά καιρούς τα ΜΜΕ.

Εντύπωση μου έκαναν οι συνασθενείς στο θάλαμο. Παρά τους πόνους κ την ταλαιπωρία όλοι δείχναν καρτερικότητα κ υπομονή.  Έδινε κουράγιο και ενθάρρυνε ο ένας τον άλλο. Ακόμα μπορούσες να διακρίνεις κ την χαρά όταν κάποιος  έφευγε για το σπίτι. Η ασθένεια, ο πόνος φαίνεται να ενώνουν τους ανθρώπους.

Εντύπωση μου έκανε επίσης και το θρησκευτικό συναίσθημα που αναδυόταν στο θάλαμο. Εκφράσεις Δόξα τω Θεω, Φύλαξε ο Θεός, Έχει ο Θεός τις  άκουγε ίσως συχνότερα και με βαθύ περιεχόμενο πιο συχνά από ότι σε ένα θρησκευτικό περιβάλλον.

Πολλοί απορούμε γιατί ο Θεός επιτρέπει την ασθένεια, τον πόνο. Μια απάντηση που έδωσα εγώ από την νοσοκομειακή μου εμπειρία είναι για να αποκτήσουμε ενσυναίσθηση, αγάπη, για να γίνουμε αδέλφια. Το οποίο μου φαίνεται δύσκολο να επιτευχθεί αν δεν συνειδητοποιήσουμε βιωματικά την κοινή μας μοίρα,

  1. Βασίλης
    Ιουλίου 9, 2014 στο 14:02

    Εύστοχες παρατηρήσεις.
    Εύχομαι και από εδώ ταχεία ανάρρωση!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

